CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4. 7. 2011

Výsledky súťaže o knihy Súmrak a Nadbytoční

V prvom rade sa chcem veľmi ospravedlniť, že meškám s vyhlásením výsledkov, ale tieto prvé štyri prázdninové dni boli dosť hektické a ja som mala problém vôbec nastúpiť na správny dopravný prostriedok smerujúci do správneho mesta a nieto ešte hľadať verejné wifi pripojenie. Ešte raz prepáčte.



A teraz už v vyhláseniu výhercov.



Grafický román Súmrak vyhráva Jeanne!
Nezabudnite navštíviť jej blog Dreaming, na ktorom nájdete mnoho zaujímavých informácií - http://www.dreaming.over.cz/









A výherkyňou dystopického románu Nadbytoční je Stormy!
Stormy je tiež majiteľkou jedného krásneho blogu s názvom Whisper of my mind, takže nezabudnite navštíviť aj ten - http://stormy-whisper.blogspot.com/









Obom srdečne gratulujem a dúfam, že sa im čítanie bude páčiť! :)
Zároveň ich prosím, či by mi mohli na môj mail bookworm.nikita@gmail.com poslať svoju adresu, aby som im mohla odoslať knižky čo najskôr.

Na záver trochu štatistiky. :D Do súťaže sa celkovo zapojilo 25 ľudí, za čo pekne ďakujem. :) Taktiež od zverejnenia giveaway mi pribudlo niekoľko nových nasledovateľov a celkovo sa ich počet vyšplhal až na 46! Za toto číslo vám tiež posielam veľkú vďaku. A do tretice vám ďakujem za propagáciu blogu i súťaže a za všetky tipy na čítanie, ktoré som si poctivo zapisovala a na každú knihu, ktorú som ešte nečítala, sa určite pozriem. :) Ďakujem!
A tím, ktorím v tejto súťaži šťastie neprialo - nezúfajte, určite ešte plánujem zorganizovať ďalšie zaujímavé súťaže. :)

1 komentárov:

Simčila

Panebože... stále tomu nedokážem uveriť! :) Ešte raz ďakujem! :)

Zverejnenie komentára